If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ей 10 човека едно и също ти говорим ти пак твойто си знаеш . Пинко тва работи човека, обиколил света заради автомобилите и куп неща още ти пак му говориш приказки от 1001 нощ. Обясних ти и аз одеве ,че еднакви са всички брандове във ФВ груп и само дизайна сменят ти за 33-ка говориш
Слушай кво бе мамин,много си отворен,ма докато вярваш сляпо на разни хора,ще си изглеждаш смешен.Смея да твърдя че Боби,познава до болка 90% от произведените италиански автомобили,може да ти изнесе лекция точно на теб,около 12 часаНе си ти човека,просто си сбъркал,вчера си се качил на Алфа и говориш,а Боби в семейството му са имали Алфа още в началото на 90-те години.И аз съм виждал Мурсиелаго на живо,качвал съм се и съм разглеждал всичко,лостчетата нистина са като на 33,духалките също са си Алфови.
П.С.И са кво стана в спора,разбирачите на тема ФВ млъкнаха нещо.
---------- Post added at 12:08 ---------- Previous post was at 12:06 ----------
Верно е, Гаярдо е. Моите снимки от Сант Агата Болонезе не са на тоя лаптоп, пък и мога ли да почня как изглежда интериора на всяка кола, дето съм карал. Доста време мина, откакто имах допир с тия машинки. Но си спомням гадното чувство, че съм седнал в някакво по-наточено Алди.
Но всичко това не е толкова важно - идеята ми беше, че нито Ламборгини, нито Бугати, нито Бентли са си останали оригинални. За съжаление са се превърнали в напудрени варианти на различни модели на Алди и Холзваген. Дори моторите на Гаярдо се правят в заводите на Алди в Унгария, а Bentley Continental Flying Spur дори се сглобява на една и съща поточна линия с Файтон във Дрезден.
Преди 3 години едно Мурсиелаго бутна печката в сервиза на Бобо.Ти започна спора,ма вече не е важно нали,просто защото не си прав/както в повечето случаи/.Просто това че си журналист и се занимаваш с това,не значи че разбираш от коли,и ги познаваш,сори ма на история на италианското автомобилостроене може много да поспориме
П.С.А и не ти отива като президент на клуба,да се излагаш така
Пичове не се карайте за глупости бре!
Проблема идва от това че боби 33 говори за Мурсиелагото от начлото на производството където интериора си е оригинална разработка на ламбо, докато пинко поства снимки от по късните версии които са минали през фейслифт и вече са с унифицирани елементи с ауди. Навигационна система, климатроник, инструментален панел и т.н. от там идва недоразумението.
Нека не сравняваме Ланча/Алфа/Фиат с Мерц. БМВ и Ауди, защото няма база за сравнение.
[QUOTE=Mury;835856]Слушай кво бе мамин,много си отворен,ма докато вярваш сляпо на разни хора,ще си изглеждаш смешен.Смея да твърдя че Боби,познава до болка 90% от произведените италиански автомобили,може да ти изнесе лекция точно на теб,около 12 часаНе си ти човека,просто си сбъркал,вчера си се качил на Алфа и говориш,а Боби в семейството му са имали Алфа още в началото на 90-те години.И аз съм виждал Мурсиелаго на живо,качвал съм се и съм разглеждал всичко,лостчетата нистина са като на 33,духалките също са си Алфови.
Не ми отива да споря с квартални майстори за такива неща. Хич не ми е зор какво говориш. А на кой вярвам аз си е само моя работа. Начина ти на говорене и изказ казват достатъчно. Знам,че си сменил поне 5 ламборжинита и са ти до болка ясни...къде съм тръгнал аз. Айде, живи и здрави всички ,няма да се разправяме за глупости
П.С Не си ти тоя дето ще и вика "мамин"
Еми, нали искате унифициране с Холцваген, те ви сега унифициране с Крайслер Между другото, нищо им няма на Крайслерите 300/200 и близнаците им от Ланча, че Тезиса с тая предница плашеше гаргите
Еми, нали искате унифициране с Холцваген, те ви сега унифициране с Крайслер Между другото, нищо им няма на Крайслерите 300/200 и близнаците им от Ланча, че Тезиса с тая предница плашеше гаргите
Не искаме унифициране с Крайслер и с Холцваген, искаме им имиджа, маркетинга и стандартите. А Тестиса е много по-красив от тия американски изроди. В САЩ сигурно ще пробият, щото са с екзотична емблема, ама нали се сещаш, че европеецът ще предпочете емблемата на Крайслер, щото е задокеанска гъзария, а Ланчата е чуплива италианска кошница.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
малко назад по темата дали Боби 33 не е виждал Ламбото.... е на, Пинко тва Ламбо е вдигнато на крика до който спи твоя спайдер сега снимката е от времето, когато всички работихме под името Екстрийм Тунинг, където сега е сервиза на Бобо ... дали Боби не е виждал отблизо Ламбото а?... другата е пак работа на Драго.... СНИМКИТЕ НЕ СА РЕКЛАМА... просто други нямам без надписи, НО не са от гуглъл....
за Андро, не се ядосвай много щото сме правили почти всякакви автомобили по-много или по малко.. а за историята на жабарските коли наистина може много да говорим
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Слушай кво бе мамин,много си отворен,ма докато вярваш сляпо на разни хора,ще си изглеждаш смешен.Смея да твърдя че Боби,познава до болка 90% от произведените италиански автомобили,може да ти изнесе лекция точно на теб,около 12 часаНе си ти човека,просто си сбъркал,вчера си се качил на Алфа и говориш,а Боби в семейството му са имали Алфа още в началото на 90-те години.И аз съм виждал Мурсиелаго на живо,качвал съм се и съм разглеждал всичко,лостчетата нистина са като на 33,духалките също са си Алфови.
Не ми отива да споря с квартални майстори за такива неща. Хич не ми е зор какво говориш. А на кой вярвам аз си е само моя работа. Начина ти на говорене и изказ казват достатъчно. Знам,че си сменил поне 5 ламборжинита и са ти до болка ясни...къде съм тръгнал аз. Айде, живи и здрави всички ,няма да се разправяме за глупости
П.С Не си ти тоя дето ще и вика "мамин"
Ти ли ми говориш за начин на изказваневиж се ти първо как говориш на човек по-голям от теб с 10 годиниМоже да не съм имал,но съм виждал доста и съм се возил,включително и в Ламбо ЛМ,ма ти сигурно незнаеш какво е това
---------- Post added at 14:48 ---------- Previous post was at 14:44 ----------
Пичове не се карайте за глупости бре!
Проблема идва от това че боби 33 говори за Мурсиелагото от начлото на производството където интериора си е оригинална разработка на ламбо, докато пинко поства снимки от по късните версии които са минали през фейслифт и вече са с унифицирани елементи с ауди. Навигационна система, климатроник, инструментален панел и т.н. от там идва недоразумението.
Нека не сравняваме Ланча/Алфа/Фиат с Мерц. БМВ и Ауди, защото няма база за сравнение.
Ти ли ми говориш за начин на изказваневиж се ти първо как говориш на човек по-голям от теб с 10 годиниМоже да не съм имал,но съм виждал доста и съм се возил,включително и в Ламбо ЛМ,ма ти сигурно незнаеш какво е това[COLOR="Silver"]
Това ,че съм на 22 не значи нито ,че съм луд нито ,че съм неграмотен.Отнасям се с необходимото уважение и респект към всеки подхождащ със същото.
Айде стига с тия лосчета на тия мигачи. Не се хващай за детайлите.
Както каза Пинко: " идеята ми беше, че нито Ламборгини, нито Бугати, нито Бентли са си останали оригинални. За съжаление са се превърнали в напудрени варианти на различни модели на Алди и Холзваген. Дори моторите на Гаярдо се правят в заводите на Алди в Унгария, а Bentley Continental Flying Spur дори се сглобява на една и съща поточна линия с Файтон във Дрезден."
И според теб няма унифициране... съвсем оригинални са си останали
Пич, въпреки всичко ще е хубаво да се извините на Боби 33, а за завода на Фолксваген в Дрезден, където "правиха" бентлито и фаетона... ами този завод е 100 пъти по-модерен, от което и да е старо хале на истинските бентлита в Креве преди ФВ да налеят милярди там а причината е че завода в Англия не смогваха с поръчките.
Това и Пинко да го вземе под внимание щото ме учудва, че не знае (или не споменава) причината за правенето на бентли в Германия. А и в този ''завод" се доасемблират почти готови коли.
И ми се струва, че е по-лесно човек да си каже, че е сгрешил, а не да прелива от пусто в празно. Света е глобален и всеки по-заинтересован, а още повече фен може да знае много неща, които нормален автомобилен журналист е пропуснал. В случая мисля, че Пинко просто обърка моделите или и аз не знам, и се почна едно от пусто в празно и глобални приказки... леко неточни. Че има промени по таблото в последните години от производството на Мурсиелаго - ок,,, ама си остава жабарски дизайна....
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Пич, въпреки всичко ще е хубаво да се извините на Боби 33, а за завода на Фолксваген в Дрезден, където "правиха" бентлито и фаетона... ами този завод е 100 пъти по-модерен, от което и да е старо хале на истинските бентлита в Креве преди ФВ да налеят милярди там а причината е че завода в Англия не смогваха с поръчките.
Това и Пинко да го вземе под внимание щото ме учудва, че не знае (или не споменава) причината за правенето на бентли в Германия. А и в този ''завод" се доасемблират почти готови коли.
И ми се струва, че е по-лесно човек да си каже, че е сгрешил, а не да прелива от пусто в празно. Света е глобален и всеки по-заинтересован, а още повече фен може да знае много неща, които нормален автомобилен журналист е пропуснал. В случая мисля, че Пинко просто обърка моделите или и аз не знам, и се почна едно от пусто в празно и глобални приказки... леко неточни. Че има промени по таблото в последните години от производството на Мурсиелаго - ок,,, ама си остава жабарски дизайна....
Човек, не считам ,че съм сгрешил с нещо спрямо Боби ,та да се извинявам. Ок ,снимката беше сгрешена,ама се говореше за друго тука- че от ФВ правят еднакви коли. И се чудя как може на черното да кажеш бяло и да кажеш ,че Шкода Октавиа и ФВ Пасат са коренно различни коли, да кажеш ,че не сглобяват Бентли на същата поточна линия дето сглобяват Фаетон.Да кажеш ,че двигателя на Гаярдото не идва от завода на Ауди.
За тва говоря. Не казвам че Бентлито е мота-мо с А4 ама има много прилики между всички брандове на ФВ, между всяка една.Еднакви платформи,еднакви двигатели, че и дизайн понякога.
Боби, Нео, кажете ,че не е така и спирам пиша и приемаме ,че вие сте прави
Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
Човек, не считам ,че съм сгрешил с нещо спрямо Боби ,та да се извинявам. Ок ,снимката беше сгрешена,ама се говореше за друго тука- че от ФВ правят еднакви коли. И се чудя как може на черното да кажеш бяло и да кажеш ,че Шкода Октавиа и ФВ Пасат са коренно различни коли, да кажеш ,че не сглобяват Бентли на същата поточна линия дето сглобяват Фаетон.Да кажеш ,че двигателя на Гаярдото не идва от завода на Ауди.
За тва говоря. Не казвам че Бентлито е мота-мо с А4 ама има много прилики между всички брандове на ФВ, между всяка една.Еднакви платформи,еднакви двигатели, че и дизайн понякога.
Боби, Нео, кажете ,че не е така и спирам пиша и приемаме ,че вие сте прави
Сега чети внимателно, ако трябва 2, 3, 4 или повече пъти, осмисли това което ще напиша и после пиши.
През цялото време се опитвап да кажа, че ФВ дават повече свобода и наливат повече пари от Фиат в техните завоевания. Примерът с Мурсиелаго трябваше да покаже, че в разработката на този модел няма нищо немско и е оставена пълната свобода на итарианците да работят. Галардо е друга бира, и ползва части на Ауди, но това е за да бъде цената му ниска, и тя е такава наистина, струва почти на половината на Мурсиелаго. Самото Мурсиелаго е просто доразвито Диабло. Седни прочети за историята на моделите на Ламборгини и ще ти се избистри картинката.
Дотук в тая тема Ти не даде 1 реален аргумент на твърденията си, които пък са изкопирани от друг. С това доказа че си един класически, български Бай Ганьо.
Естествено е да не знаеш много неща, но щеше да бъде по-добре, вместо да спориш за нещо, което грам не ти е ясно, просто да четеш, да попиеш нещо и всичко щеше да бъде ОК. Но ето, решил си да изпъкнеш като обиждаш, въпреки, че накрая се оказа, че грешиш. И то грешиш, защото просто си решил да се "облегнеш" на някой друг, без да знаеш дали той е прав. Хазарт, просто залагаш на някого.
Ако мислиш, че можеш да напишеш някаква интересно информация, я напиши, а ако нямаш такава, просто чети. Аз лично като "гаражен майстор" , което според теб би трябвало да означава може би "пълен тъпак" съм понатрупал известен опит в глупавите гаражи, в които съм работил (те половината са в техническия справочник) и все нещо повече знам от теб, поне в тая сфера - на автомобелостроенето. А това е автофорум и смятам, че бих могъл да пиша аргументирано, за разлика от теб. Всъщност сега си спомних, че аз глупавият "гаражен майстор" съм правил и 166-цата на Пинко. Сигурно е било голяма грешка да си остави колата в мои ръце, а?
Сега чети внимателно, ако трябва 2, 3, 4 или повече пъти, осмисли това което ще напиша и после пиши.
През цялото време се опитвап да кажа, че ФВ дават повече свобода и наливат повече пари от Фиат в техните завоевания. Примерът с Мурсиелаго трябваше да покаже, че в разработката на този модел няма нищо немско и е оставена пълната свобода на итарианците да работят. Галардо е друга бира, и ползва части на Ауди, но това е за да бъде цената му ниска, и тя е такава наистина, струва почти на половината на Мурсиелаго. Самото Мурсиелаго е просто доразвито Диабло. Седни прочети за историята на моделите на Ламборгини и ще ти се избистри картинката.
Дотук в тая тема Ти не даде 1 реален аргумент на твърденията си, които пък са изкопирани от друг. С това доказа че си един класически, български Бай Ганьо.
Естествено е да не знаеш много неща, но щеше да бъде по-добре, вместо да спориш за нещо, което грам не ти е ясно, просто да четеш, да попиеш нещо и всичко щеше да бъде ОК. Но ето, решил си да изпъкнеш като обиждаш, въпреки, че накрая се оказа, че грешиш. И то грешиш, защото просто си решил да се "облегнеш" на някой друг, без да знаеш дали той е прав. Хазарт, просто залагаш на някого.
Ако мислиш, че можеш да напишеш някаква интересно информация, я напиши, а ако нямаш такава, просто чети. Аз лично като "гаражен майстор" , което според теб би трябвало да означава може би "пълен тъпак" съм понатрупал известен опит в глупавите гаражи, в които съм работил (те половината са в техническия справочник) и все нещо повече знам от теб, поне в тая сфера - на автомобелостроенето. А това е автофорум и смятам, че бих могъл да пиша аргументирано, за разлика от теб. Всъщност сега си спомних, че аз глупавият "гаражен майстор" съм правил и 166-цата на Пинко. Сигурно е било голяма грешка да си остави колата в мои ръце, а?
Ок. Първо нека уточня-никого не съм обиждал. Второ-не копирам никой.(случайно мнението ми се покри с чуждо)
Трето- аргументи имах ,просто не ти изнася. Четвърто-аз вече съм изпъкнал където трябва, не искам да го правя и тук
Добре, знаеш неща,които аз не знам, но това ,което съм писал го знам и лично съм се убедил в него. По същата логика аз знам ,неща ,които ти не. Само дето тая тема не е техническа и говорим за политики в автомобилостренето ,за менажиране и стопанско управление, за производствени практики. Не съм спорил за сухия картер на ламбото. Щото просто не съм наясно.
Да прав си ,че ФВ инвестират и менежарат по-добре от ФИАТ. Прав си и в детайлите,за който говориш.Приемам,че си по -вещ от мен. Толкова мога да кажа.
И един съвет, времето когато можеше да убедиш някой в правотата си като го наричаш "Бай Ганьо" и държиш кофти тон, безвъзвратно отмина...
Поздрави
Comment